Regulamin Sklepu Internetowego
I. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Symbolical-Shop, dostępnego pod adresem www.symbolical-shop.pl
Właścicielem sklepu jest Paweł Cymerman.
Kontakt ze sklepem jest możliwy za pośrednictwem e-maila kontakt@symbolical-shop.pl oraz telefonu 796692666
Klientem sklepu może być każda osoba fizyczna lub prawna, która zaakceptuje niniejszy regulamin.
Korzystanie ze sklepu internetowego oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
II. Zasady składania zamówień
Składanie zamówień w sklepie internetowym możliwe jest 24 godziny na dobę.
Klient dokonuje wyboru produktów z oferty sklepu poprzez dodanie ich do koszyka.
Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia zamówienia przez klienta i kliknięcia przycisku „Zamów i zapłać”.
Klient jest zobowiązany do podania prawidłowych danych kontaktowych, niezbędnych do realizacji zamówienia.
Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku: a. Nieprawidłowych danych podanych przez klienta. b. Braku dostępności zamówionych towarów.
III. Płatności
Sklep oferuje następujące formy płatności: a. Płatność przelewem na rachunek bankowy. b. Płatność kartą kredytową/debetową. c. Płatności online (np. PayPal, Przelewy24, itp.).
Wszystkie ceny w sklepie podawane są w [waluta] i zawierają podatek VAT, chyba że wskazano inaczej.
Koszty dostawy są określane podczas składania zamówienia i są zależne od wybranej formy dostawy.
IV. Dostawa
Sklep realizuje dostawy na terenie Polski oraz do wybranych krajów zagranicznych.
Koszt dostawy jest każdorazowo określony przy składaniu zamówienia i zależy od wagi, rozmiaru zamówienia oraz wybranej metody dostawy.
Czas realizacji zamówienia wynosi od [liczba dni] dni roboczych, licząc od dnia zaksięgowania płatności.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w określonym terminie, sklep niezwłocznie poinformuje klienta o opóźnieniu i poda nowy termin dostawy.
V. Zwroty i reklamacje
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, klient musi poinformować sklep o swojej decyzji poprzez e-mail lub formularz kontaktowy.
Koszty zwrotu towaru ponosi klient.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub niezgodności towaru z umową powinny być zgłoszone niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.
Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
VI. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
Administratorem danych osobowych jest [nazwa firmy].
Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia, wystawiania faktur oraz prowadzenia korespondencji z klientem.
Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
VII. Postanowienia końcowe
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O wszelkich zmianach regulaminu klient zostanie poinformowany na stronie sklepu.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
Regulamin wchodzi w życie z dniem [data] i obowiązuje do odwołania.